piątek, 28 czerwca 2013

BRY BRY BRY !

W związku z tym, że w wakacje wyjeżdżam na różne obozy, zapewne nie będę za często i gęsto pisac...no i dodatkowo mam plan aby dodac do mojego BIG STORY, kogoś nowego...czy to będzie dobra czy zła osoba...pomyśle. Piszcie w komentarzach z jaką istotą ma byc powiązany. Ten który naj...mi się spodoba wystąpi w moich skromnych działach. To tyle
WESOŁYCH WAKACJI !

P.S. Jakby ktoś nie zrozumiał końcówki 10 rozdziału, to niech cofnie się do 6 ! :D tam będzie małe wyjaśnienie ;)

3 komentarze:

  1. No w końcu! Myślałam, że już zupełnie umarłeś! Całe szczęście, że do nas wrócisz, a tak na marginesie zapraszam do siebie, do zaobserwowania, jakbyś nie wiedział, śmiało pytaj, a wszystko wyjaśnię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. smok to ma być smok! albo feniks

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę, żeby to był ktoś, komu się spodobam xd takie tam chcę być gdziekolwiek dowartościowana xd wiem, że nie zasługuję, ale miło by było xd i fajnie by było jakby się nazywał Larry :DD

    OdpowiedzUsuń